24 august 2012

Velkommen til kurset om hvordan legge inn kommentar.

Siden flere har kommet med den tilbakemelding om at det er vanskelig å få lagt igjen kommentar uten å ha et brukernavn eller blogg selv skal vi i dag ta for oss hvordan vi legger inn en kommentar til et innlegg. Vi begynner med å trykke der det står "ingen kommentarer" under innlegget. Det kan være noen andre allerede har lagt en kommentar, da står det noe annet der. 

Når du trykker på den linken kommer du til dette bildet. 

Skriv inn det du har på hjertet og scroll deg litt lenger ned i bildet. 

Om du vil være anonym velger du det alternativet, deretter trykker du på "publiser kommentaren din". 

Vil du legge igjen et navn er det supert. Da velger du det alternativet, skriver inn navnet ditt i feltet som dukker opp, deretter trykker du på "publiser kommentaren din". 

Vips, så er kommentaren publisert og alt er velstand. :) 

Dagen i dag startet bra med at jeg måtte tvinge meg selv til å stå opp. Selv de over som skravlet ivrig i vei allerede kl 06:00 i dag fikk ikke meg til å hoppe lystent opp av sengen, men jeg hadde ikke noe valg. Det ble tur på vekten og avgårde til første time. Første time i dag var ballspill. Etter å ha unnagjort en heller grusomt kjedelig oppvarming med badmintonstafett fikk de som ville spille innebandy gjøre det, og de andre gjorde noe annet. Etter at ordet innebandy var nevnt hørte jeg ikke etter lenger, så jeg vet ikke hva de andre drev med selv om de var på andre siden av banen. Tror jeg så en basketball, men er ikke helt sikker. Utrolig hvor lite jeg får med meg egentlig! Etter å ha løpt ned et par stykker, trakket på køllen til han ene, og faktisk klarte jeg å få ballen i nettet et par ganger også, kjente jeg at pulsen hadde klart å presse seg oppover i dag også, og jeg hadde gått over i våken tilstand. Pausen mellom første time og andre time gikk med til å få satt på litt musikk siden jeg syntes det var så dørgende kjedelig å ha det helt stille, og så var det bare å hive litt rundt på en basketball og se om den traff nettet innimellom. Jeg kan visst ikke veien til nettet, for ballen havnet ekstremt sjelden oppi det nettet. 
Andre time var styrke med stang. Her føler jeg meg litt mer på hjemmebane. Etter å ha kjørt knebøy skulle vi ta stående roing. Instruktrøen, også kalt Robert, mente alle skulle beholde de samme vektene på som de hadde på knebøy. Da han så på meg og spurte om det ville gå bra kunne jeg jo ikke si noe annet enn "ja... skal i hvert fall prøve". På de siste repetisjonene skalv jeg som aspeløv i armene, men det er noe med det når instruktøren stirrer deg i øynene og sier "fem igjen, Anne Karin" foran hele gruppen. Da bare gjør man det likevel selv om man har lyst til å slenge fra seg hele stangen og helst stappe den opp i rassen på en viss Robert... Jeg klarte to runder til med samme vekten, jeg. Så det så! Snøft! Men jeg må si det er noe tilfredsstillende og motiverende når Roberto'en kom bort midt under timen og sa "Du er sterk, du, Anne Karin. Jeg skjønner jeg ikke skal havne i trøbbel med deg!". YAY! (Ja, jeg skryter litt igjen, men det er jo kjekt å skryte litt når man ha opplevd noe positivt her i verden!)

Tredje time var tur i skogen. Jeg avtalte med Lars at vi skulle ta en rolig tur, og han foreslo en konkurranse hvor det gjaldt å gå roligst. Tror han begynner å kjenne så smått til konkurranseinnstinktet mitt, så han har vel skjønt hvordan han skal få meg til å faktisk gå en rolig tur. Vi ruslet i vei, og jeg klarte å gjennomføre gul løype (minus sørpeområdet) med 58% av makspuls i snitt. Det er klapp på skulderen. Rolig tur gjennomført!! :) 

Ny svømmetur i dag, og en evighet i varmebassenget. DEILIG! :) Sånn ca. passe salig til middag, holdt på å sovne i kaffen. Siden Stiansen kommer på besøk på søndag fant jeg ut det var best å vaske rom og bad pittelitt, siden det absolutt ikke så ut i måneskinn. Tvangsvasking, kalles det. Med musikken på ble også det gjennomført. Det er faktisk litt deilig når det er rent og pent rundt en. Tar vel ikke lange tiden før det er katastrofalt rotete igjen kjenner jeg meg rett... ;)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ikke værst av dere å gå en rolig tur! Rent stolt av deg og Lars! :))) keep up the good work! ;)

Fersken sa...

Hilsen Fersken

Systo sa...

hehe...noe du prøver å si....?

Anne sa...

:) Litt stolt, jeg også. :)

Heiiii, Fersken! :)

Og, neida, systo, va bare så mange som sa det ikke gikk å legge inn kommentar, men nå burde det jo gå knirkefritt. ;)

B sa...

Roberto! Gotta love it! ;-)

Anonym sa...

Guh, kor en fin blogg du har!

Anonym sa...

Fantastisk god jeg er blitt å kommentere! :-)

Anniken Marijke sa...

Endelig fått lest bloggen din! Genialt :-)
Ser du trengte å lansere et innleggskurs, ja.
Roberto - priceless ;-), og skryt for all del! Du er kjempesterk!! Flinke var dere til å gå sakte også. Får nok bli med på den konkurransen neste gang..
God helg og god søndag. Sees imorgo!